Sipura.802.cz | Sipura/Linksys | D-Link | Grandstream | FAQ | VoIP Programy

Obecné Dotazy

Zde naleznete jen Obecné Dotazy
Jak změnit službu / navyšeni či sniženi rychlosti

Navýšit rychlost lze tim způsobem že buď elektronicky nebo telefonicky kontaktujete naše obchodní oddělení par dnu před expiraci. Obchodní oddělení Vám službu změní a nysledně provedete platbu v ceně navýšené služby. Stejnym způsobem lze učinit i změnu služby na nižší rychlost. Kontaktovat můžete na email: obchod@802.cz a tel: 558 608 608.


Zapoměl přihlašovací Údaje heslo a nebo jmeno?

pokud jste zapoměl nebo někde založil Vaše přihlašovací údaje a nemužete si vzpomenout. Stačí jen Zaslat co nejvíce Vaších údaju jako je adresa, ID klienta, telefon VOX nebo mobil, atd.. Na základě těchto informací Vám opětovně zdělíme přihlašovací údaje. Pokud by se tak neučinilo tak nás nejlepe telefonicky kontaktujte. Na tel. číslech: 558 608 608, 558 608 111, 558 608 333


Lze změnit Přihlašovací jméno?

Uživatelské jméno neboli přihlašovací jméno je jedinečné neboli unikátní. Nelze jej tedy změnit. Proto doporučujeme klientum volit přihlašovací jméno tak aby bylo lehce zapamatovatelné.


Spletli jste si Variabilni symbol nebili ID Klienta

Spletli jste si Variabilni symbol při převodu na náš účet nebo Vám chyběli nejak číslo. Problem lze vyřešit. Stačí jen zavolat Obchodní oddělení Tel: 558608608 nebo naší Odborné pracovnici která Vám Vaši platbu vyhleda a přípiše na Váš účet u nás.


Jak vytisknout faktrůru

pihláste se na stránku www.802.cz. Zadejte své přihlašovaci jmeno a heslo (v pravem hornim rohu obrazovky). Klikňěte na záložku PLATBY A FAKTURY (na leve straně obrazovky).


Jak ukončím službu?

Naši klienti nejsou vázaní smluvou a služby fungují na základě předplatného, proto při ukončení využívani naších služeb neplatíte žádne penále (služba končí vypršením datumu expiráce). POZOR máme vynimky a někteří klienti mají s námi uzavřenou smlouvu na 2 roky. Tito klientí nemájí možnost využít této výhody.


Zde bude k dispozici formular kde bude mit podle klicoveho slo va klient moznost vyhledat dotaz který se bude tykat OBECNYCH DOTAZU.

Nenašli jste zde odpoved na Váš dotaz a rádi by jste ho zde viděli?